STICHTING ‘VRUNG VA DE PHILOMEEN’

Medio 2014 heeft de Stichting “Vrung van de Philomeen” het roer overgenomen van de in 1991 opgerichte Vriendenkring.

De belangrijkste doelstelling van de stichting is, investeren in de toekomst van de Koninklijke Harmonie Sint Philomena, door middel van financiële ondersteuning, maar ook door het organiseren van diverse activiteiten .

De Koninklijke Harmonie St. Philomena is een ambitieuze vereniging. Dit vergt investeringen. Hierbij kun je denken aan financiering van muziekonderwijs voor jeugdige muzikanten waardoor dit mogelijk en bereikbaar wordt voor iedereen en aanschaf van muziekinstrumenten.

De stichting organiseert diverse activiteiten om geld te verdienen. Op deze manier hoopt de stichting een grote achterban te creëren, die Philomena een warm hart toedraagt.

Afgelopen jaar hebben al enkele succesvolle acties plaatsgevonden.

Met een team van vrijwilligers heeft de stichting opknap werkzaamheden verricht. Dus door zelf de handen uit de mouwen te steken, wordt geld verdiend.

Vindt u dat de stichting een waardevolle bijdrage levert voor Philomena? Voor een bedrag van € 50,00 wordt u ‘Vrunk’ van de “Vrung van de Philomeen”. Uiteraard zijn hogere of lagere bedragen ook van harte welkom!

Hebt u interesse om samen met ons de Koninklijke Harmonie Sint Philomena financieel te ondersteunen? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres vrungphilomeen@gmail.com of via het contactformulier.

Hebt u nog vragen of hebt u zelf suggesties?

Wij staan open voor veel uitdagingen.

The sky is the limit!!